onsdag 24 juli 2013

Tes: Rebbi kan aldrig hålla sig seriös under sådanadär bloggtester

10 saker du vill göra innan du dör:
  • Få en bok publicerad
  • Skriva en bokserie på minst tre böcker
  • Skriva dystopisk sci-fi
  • Ha sex i en engelsk telefonkiosk
  • Ha katter vid namn Katniss och The Great Catsby (kallad Catsby)
  • Bo i Göteborg
  • Bo i London
  • Besöka Warner Bros Studios med någon av de älskade vänner jag känner på grund av Harry Potter (vilket jag förhoppningsvis kommer få göra i höst) (Obs! Kommer typ bryta ihop för att jag blir så rörd och tänker på hur denna lilla serie med sju böcker och åtta filmer påverkat mitt liv)
  • Vara gammal tant, äga en ferrari och köra alldeles för fort med den. Bli stoppad av polisen av den anledningen, bara för att få se deras miner när det är en gammal tant som sitter där inne.


9 saker om dig själv:
  • En gång i tiden hade jag scenskräck och hade aldrig vågat prata, än mindre sjunga för folk
  • Jag har en stor leverfläck ovanför naveln. När jag var liten brukade jag leka att det var en navelpiercing.
  • Jag har haft tre olika efternamnskombinationer under mitt nittonåriga liv (18 egetnligen, för jag var 18 när jag bytte till denna) och vet inte om jag någonsin kan tänka mig att byta bort det efternamn jag har nu.
  • Jag har en väldigt förkärlek för att prata om mens.
  • Jag är rädd för fiskar och sniglar
  • När jag var yngre (dvs till typ 14 års ålder) var jag jätterädd för liemannen i the sims (till den grad att jag inte vågade spela sims mitt i natten eller om jag var ensam hemma) (och egentligen låtsas jag nog bara och lurar mig själv om att jag inte är rädd för honom nu) (fast jag spelar allt som oftast sims mitt i natten eller när jag är ensam hemma)
  • Trots två senaste påståendena är jag faktiskt Gryffindorare
  • Jag åker ofta långa tågsträckor (No shit, läser ni min blogg eller?)
  • Min största fiktiva karaktärscrush är en karaktär jag själv har hittat på.

8 sätt att vinna mitt hjärta på:

  • Spela och sjunga Valborg för mig
  • Tycka om Doctor Who, Harry Potter, Hungerspelen och alla nörderier jag håller på med
  • Vara feminist
  • Allmänt ha ben decent människosyn och faktiskt bry sig om saker som rasism och djurplågeri och så och inte bara avfärda det med att det inte går att göra något åt.
  • Bära rutiga skjortor
  • Äta glass och titta på film med mig
  • Tycka om att skriva och läsa
  • Vara Matt Smith

7 saker jag ofta grubblar över
  • Mina bokplaner
  • Om giraffer kan hoppa
  • Hur jag ska kunna ha en tvättbjörn som husdjur
  • Bästa sättet att missbruka (valfritt föremål) på
  • Billigaste sättet att kunna ta mig till platser på
  • Rollspelsplaner
  • Vårt fuckade samhälle

6 kändisar du tycker är snygga
  • Matt Smith
  • Zooey Deschanel
  • Emma Stone
  • Adam Lundgren
  • Ed Sheeran
  • David Tennant
  • (Varför bara sex? Hade lätt kunnat ha den här på tio)

5 saker jag aldrig skulle vilja göra
  • Rösta på Sverigedemokraterna
  • Jobba som slaktare
  • Ha sex med Anders Borg
  • Bo mitt ute i ingenstans
  • Jobba som ekonom

4 saker du köpt senaste månaden
  • Tågbiljtter
  • Mat
  • Åkband på Liseberg
  • En fantastiskt fin magnet från när vi åkte Balder på ovan nämnda ställe
(Paus för onödig information: Jag lyssnar på den låten just nu)

3 sätt att få mig att le
  • Berätta ett extremt dåligt skämt halv tolv på natten (eller okej, då dör jag av skratt)
  • Kommentera min blogg med gulliga kommenterar (*hinthint*)
  • Var mina katter

2 favoritlåtar

1 sak folk inte visste om mig
  • Jag och Rebecca Black har samma förnamn (Japp. På riktigt. Värsta hemligheten, jag vet)'

Om jag lyckades vara seriös eller inte är nog upp till var och en att bedömma









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar