onsdag 24 juli 2013

My uterus needs you

Ett av mina favorituttryck är "Min livmoder behöver (valfri person, objekt, låt, film, etc.)." Varför vet jag inte riktigt, men det har blivit att jag säger det väldigt ofta och så pass ofta att det inte riktigt längre har samma effekt eller riktigt verkar lika logiskt när jag säger det längre. Allvarligt talat är det nog mest ett "that makes no sense at all" över det mesta. Nu ska jag i alla fall bifoga en lista över saker min livmoder enligt vad jag sagt behövt den senaste tiden.
  • Håkan Hellströms låtar
  • Adam Lundgren
  • En flickvän
  • Peeta Mellark
  • Någon som kan ge mig hårbottensmassage
  • Den parfymen någon i salongen hade när jag såg Känn ingen sorg. Samma parfym som min högstadiekärlek hade och sedan dess är jag typ kär i den.

Vad min livmoder faktiskt har behövt:
  • Mensskydd
Jag känner att mitt användande av det uttrycket börjar spåra ur.

Lite fin livmoderkonst på det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar