fredag 26 juli 2013

Fredrik den store

Kära bloggläsare!

När ni läser det här sitter jag antagligen i en bil på väg till Filipstad. Eftersom jag inte vill att min kära lilla blogg ska behöva gå ouppdaterad tills jag har mer tid att blogga har jag ett inlägg tidsinställt varje dag.

Mitt problem?

Vet ni hur svårt det är att bara blogga om flera saker bara sådär eller?

Då gav Fredrik förslaget att jag skulle göra ett blogginlägg om honom. Därför: Ett blogginlägg i Fredrik Sjöströms ära.
Som ni kan se på bilden så var han i Visby under Almedalsveckan och såg allmänt cool ut. Han är allmänt cool i övrigt också och twittrar (@rasistofoben).

Vi avrundar det hela med en låt också


(För övrigt är Emma och Simon awesome de med, det var bara det att de var person nummer två och tre med att säga med att de tyckte att jag skulle skriva om dem)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar