torsdag 27 juni 2013

Suck on that bitch (ehum sömnen)

Jag lyckades faktiskt ta mig upp i morse. Klockan nio var jag vaken och för visso inte uppe ur sängen eller så, men jag hade en konversation med min låtsaspappa som jag minns, vilket betyder att jag faktiskt var vaken och inte bara nästan vaken, men verkade mer vaken n jag egentligen var. Något som var lite spännande var dock att jag inte fattade om min dröm var på riktigt eller inte, förrän efter en stund. Den handlade om the sims i alla fall och innehöll ett antal funktioner som inte återfinns i vanliga spelet. Bland annat blev sonen i min familj nästan uppäten av sin bästa kompis som helt plötsligt förvandlade sig till varulv. Han rusade hem och jag fick upp frågan om jag ville låta familjen fly till en annan ord. Dramatik, dramatik.

En annan spännande grej är att min lillasyster Annie har sin första namnsdag någonsin idag. Med andra ord heter hon Selma i mellannamn, Annie Selma Elin Minerva rättare sagt. När jag såg henne tidigare i morse verkade hon fira dagen genom att äta och gnälla över att det inte gick att äta med händerna för munnen

För övrigt kom jag och tänka på en lite spännande sak. Tänk om man skulle korsa en dalek och Umbridge. Det vill säga, ha en dalek som skriker "I WILL HAVE ORDER". Jag försökte hitta det på youtube, men det verkar inte som att det finns folk som kombinerar att fixa röster så att de låter som daleks och komma på den fina idén. Så synd, så synd.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar