tisdag 11 juni 2013

I'm not dead, I'm just not alive

Det har hänt lite saker sedan studenten. Mest att jag har umgåtts med Jessika. Igår åkte vi till Uppsala och träffade fint folk, åt glass och jordgubbar vid ån och skrattade åt saker. Det var trevligt.

Idag har jag bland annat tittat på The Amazing Spider-Man. Det är fint det med. Har kändiscrushes på både Andrew Garfield och Emma Stone, så jag vet inte vem jag är mest avundsjuk på angående att hen får kyssa den andre. Sedan har vi ju den där lilla crushen på Peter Parker också. Marry me. Jag kan också bli biten av en spindel och övervinna min höjdrädsla, så kan vi rädda världen tillsammans. Fint som snus.

Nej, men liksom. Jag är kär i den där kysscenen.

1 kommentar:

  1. Åh, jag måste bara säga: bra film val, bra film val. Extramt bra film val till och med. Spiderman <3

    SvaraRadera