tisdag 4 juni 2013

High lights från helgen


  • Jag badade i havet i maj. Annars brukar jag knappt bada i sjöar i juli. Det var kallt, men rätt trevligt ändå, förutom att jag var rädd för ca allt i vattnet.
  • Vi åkte båt och sjöng så högt (och falskt) att stämbanden kände för att avlida.
  • Jag och Vitalia snodde Maias mobil och skulle posta massor av bilder på instagram. I en av dem taggade vi #swag och så gillade plötsligt någon modellgrej oss. Till saken hör att det var en av de fulare bilder som någonsin tagits på oss.
  • Maia hade inte sett High School Musical och det skulle det bli ändring på. Det var bara det att vi hittade Hungerspelen istället och såg den.
  • Som de rollspelsnördar vi är var jag, Emma och Maia i karaktär lite till och från i ett dygn.
  • Min plånbok hittade den stora kärleken i form av en buss på väg mot Lysekil och stannade där.
  • På grund av detta fick jag gå på toaletten gratis i Nordstan efersom hon i kassan tyckte synd om mig.
  • Som jag skrev om förut så hade jag och Vitalia epic moment till Heroes.
  • Midnattspromenader. Behöver jag ens säga mer?
  • Överraskningslyfte Maia när jag skulle krama henne när vi sågs i Göteborg. Det var bra och var enligt mig roligt och sådär. När jag skulle försöka göra samma sak med Vitalia ramlade vi...
Med andra ord var det en väldigt bra helg. Jag var, som ni antagligen redan förstått, inne i finaste Göteborg också. Därför, och för att jag saknar Maia, Emma och Vitalia, avslutar jag med den här låten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar