söndag 23 juni 2013

För att citera Tor

Alltså, jag är ledsen över de två dagarnas senaste inläggstorka, men jag var så sjukt full igår och så sjukt bakis idag att jag inte ens har kunnat sitta vid ett tangentbord. Vad var det ens i det där femtioelfte glaset jag drack ur?

Heh, nej, Dock så tillbringade jag midsommarafton på en kristen konferens utanför Örebro och idag så var jag och hälsade på släkt utanför Sala, så jag har helt enkelt haft ett liv, typ. Det var trevligt i alla fall, lyckades få med mig en bok hem från konferensen och fick god mat hos släkten, så det uppfyller kriterierna för lyckat.

Jag har börjat se på en serie som heter Awkward också. -Om ni byter ut ordet drink mot episode ser det ut ungefär så här:

Det positiva är väl att jag kan bokplanera rätt bra samtidigt. Om bara ett par dagar ska jag börja skriva 50000 ord på en månad igen. Jag är knaspeppad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar