fredag 24 maj 2013

The apple to my pie

Lillkatten är inne för sterilisering och jag och Remus roar oss själva. Det ser ut ungefär så att jag serenaderar honom med Perfect Two och han ser u att undra vad han gjort för att förtjäna att bli lämnad ensam hemma med galningen. Fint som snus.

I övrigt är jag fruktansvärt peppad på livet i allmänhet. Jag är snart klar med skolan och jag har fina skrividéer som jag ska skriva så fort allt är klart i skolan.

Sexy and I know it. De där är nog för övrigt den bästa bilden som finns på hur mitt hår ser ut efter frisören och om ni inte ha stenkoll på min exakta hårlängd (vilket på sätt och vis vore lite creepy, speciellt om jag har läsare som inte känner mig personligen) så lär inte skillnaden vara överväldigande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar