tisdag 14 maj 2013

In case of sudden death

Idag har jag lagat mitt tangentbord med tejp. Det roligaste är att det här egentligen är en skoldator, så IT-ansvarig på skolan lär gråta av lycka när jag lämnar in den. Hmm, nej. Med tanke på det, att jag tar studenten om ett par veckor och att det ungefär räcker för att sammanfatta den mängd skolarbete jag har att göra just nu tänkte jag att det kan vara smart att lämna detaljer inför en eventuell begravning.

  • Låtar som ska spelas: Somewhere only we know, Friday, I'm in love, It takes a fool to remain sane, autumn leaves, ledmotiven från Harry Potter och Doctor Who och så avslutas det hela med Det kommer aldrig vara över för mig. Jag är medveten om att det blir en hel massa musik ja. Jag kan även a och låta min kära vän Emmis spela Moments, för då gör det inte så mycket om jag blir nedstämd för att den är sorglig (För jag närvarar absolut ja. Sitter i taklampan i äkta, övernaturlig style) och hon spelar den jättefint.
  • Val av plats: Så lik stora salen som möjligt.
  • Dekorationer: I rött och guld och med Gryffindors vapensköld. Die as a true Gryffindor.
  • Klädsel: Rosa. Minst ett rosa plagg på alla gäster.
  • Fika efteråt: Oboy, te och kaffe med blåbärspaj, vaniljsås och bubbelchoklad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar