söndag 24 mars 2013

So here's what you missed on Rebbi's life today




  • Låt mig gifta mig med Adele. Är kär i både hennes röst och hennes skönhet för tillfället.

  • Jag fick reda på att My Chemical Romance ska splittras (för att jag är lite seg och alla andra verkar ha fattat det innan). Jag tänkte först att "vad synd, men jag lysnade änd¨inte så mycket på dem" innan jag insåg att det är dem som har gjort SING. Teenagers, Welcome To The Black Parade och Famous Last Words, men framför allt SING. Då blev det lite jobbigt.

  • Min kompis under en diskussion om mens; "Nej, men jag tror jag brukar ha lite tidigare än dig." Det här med att vi har koll på varandras menscyklar liksom.

  • När jag är klar med det här ska jag bädda sängen. Med WallE-lakan. Jag blir 19 om lite drygt en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar