fredag 22 mars 2013

Sammanfattningsvis


  • Psykologilektionen bestod till stor del av att Jessica och Hector pussades och jag fangirlade över den här bilden: 
Jag har knappt ord att beskriva the extreme sexiness i den där bilden. Det ledde också till att jag ville se Doctor Who. När jag kom hem låg sidan jag brukar streama från nere och i ett desperat ögonblick registrerade jag ett netflixkonto. Det är gratis i en månad, så jag tänkte använda det ungefär så länge. Sedan insåg jag att jag kan ha det i mobilen, så nu vet jag vad jag gör imorgon i bilen på väg till Ullared.

  • Jag red en häst på ridskolan som heter Trevor idag och skuttade över lite hinder. Det var kul och väldigt spännande första språnget när jag inte var beredd på hur stort han kan hoppa och nästan ramlade av. Alltid roligt med vardagsspänning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar