tisdag 19 mars 2013

Romantiken bara flödar


Känner bara spontant att jag vill ha någon att sjunga den där låten för. Jättegulligt ju! Jag och min partner skulle sitta på en picknickfilt i gräset en varm sommardag (strunt i faktumet att vi båda säkert skulle svettas som grisar) och så skulle jag spela gitarr och sjunga medan hen matar mig med jordgubbar. Nu är det för visso så att jag inte kan spela gitarr eller sjunga med jordgubbar i munnen, men jag tycker ändå tanken är fin. Romantiskt och sådär. Åtminstone tills jag spottar en jordgubbe på hen.

När vi ändå är inne på romantik, här är mitt fantastiska förslag på text till en aningens annorlunda kärlekssång:
The best thing about you is that you don't snore and don't hate me for doing it. You steal food from me a lot, but I don't try to kill you, cause you are my much beloved babycake. I love you, even though you lack chesthair. One of the finest things in life are shouting something to you through the toilet door when I'm taking a wee. I love you more than ice cream cause I've got big boobs. They are a completely different shape from your penis, but since it works like a mangina, we can syncronize our periods and that is lovely.

Får jag någonsin pojkvän igen kanske det där vore något att försöka vara romantisk med. Det kommr säkert gå jättebra. Om inte tycker jag att Single Ladies officiellt ska få bli min theme song.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar