torsdag 21 mars 2013

Doktor...vem?

Sak jag har smålängtat efter att göra hela dagen: Titta på Doctor Who
Jag kom och tänka på det i morse bara och typ "Åh, seriöst, jag måste se Doctor Who när jag kommer hem". Det var bara det att jag var i skolan, sedan åkte jag hem till min kära bästa vän (hon gav mig presentkort på tågbiljetter i födelsedagspresent (hon lämnar landet sådär lagom för att missa min födelsedag), så jag är överlycklig) och efter det har jag ätit, prokrastinerat med fint folk över chatt och gjort skolarbete. I guess that leaves...now. Ska bara välja vilket avsnitt av alla sådär jättemånga också. Det är ett svårt beslut som får mig att reagera ungefär så här:

Det jag har kommit fram till är att det inte blir Don't Blink eftersom jag ska kunna sova sedan och inte bör titta på avsnitt med Weeping Angels då. På tal om att sova så ska jag sova i en tröja med en av Umbridges undervisningsförordningar på ryggen. Undrar om det innebär att mina drömmar blir ovanligt strukturerade och välorganiserade? Undrar vad det får för effekt tillsammans med Doctor Who.

1 kommentar:

  1. Girl in the fireplace! Ska man inte ha mardrömmar om Weeping Angels ska man ha det om Clockwork Robots!

    SvaraRadera