måndag 4 februari 2013

Trololololhättan

I helgen har jag:

  • Skrattat så jag fick ont i magen. 
  • Dukat finaste dukningen ever.
  • Gjort den största och mest awesome facerapen någonsin. 
  • Skrivit gulligaste förlåtbrevet ever. 
  • Dansat Gangnam Style, Single Ladies och fågeldansen långt in på natten.
  • Varit på nattpromenad.
  • Tittat på film.
  • Tagit turistfoton utanför ett Ica i Trollhättan.
  • Ätit Hurra, jag är inte på smällen-tårta.
  • Ätit massor av annat onyttigt.
  • Spelat i massor.
  • Hört bästa förklaringen ever av mens.
  • Varit med om bästa orsaken till poängavdrag ever.
  • Somnat i en soffa med min bro.
  • Somnat mot min bros axel under melodifestivalen.
  • Planerat nya resor. 
  • Skaffat ett skriftligt bevis för att min fantasi tydligen är lite galen.
  • Stekt otroligt fabulösa pannkakor.
  • Ropat Kevin i falsett ett antal gånger per dag.
  • Klargjort att min katt är bättre än din katt.
  • Och massor av annat fint.
Mina underbara rollspelskompisar är ca bäst i världen. Det där med så stora avstånd är rätt osmidigt, men som en annan kompis till mig sa när jag träffade henne för ett par veckor sedan: "Det behöver inte vara de vänner geografin väljer åt en som blir de finaste."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar