torsdag 24 januari 2013

Allmänt bra saker jag tänker på nu


  • Min katt gosar med mig i detta nu
  • Jag är i Trollhättan med gosigt folk om en vecka och ett dygn
  • Jag ska till Uppsala med rbuf på lördag.
  • Min tavla där jag klipper ur alla orden i Kärlek är ett brev skickat tusen gånger kommer bli urfin.
  • Jag har väldigt fina vänner
  • Om fyra månader är det ca två veckor kvar tills jag tar studenten.
  • I höst blir första hösten på tusentals år jag inte börjar i skolan igen. Med tanke på att jag har varit skoltrött sedan jag gick i åttan känns det väldigt bra.
  • Istället kommer jag förhoppningsvis flytta till London och vara au pair, vilket jag också har velat i evigheters evigheter.
  • Jag är på god väg med min bok. Jag känner mig rätt lugn för projektarbetesdeadlinen 1 mars och oavsett vad jag får för betyg där innebär att det blir ett färdigt bokmanus att jag har uppfyllt en av mina största drömmar. Det känns mer värt än alla MVG i hela världen.
  • Jag har en app på min mobil som gör att jag kan somna till ljudet av regn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar