fredag 7 december 2012

Konsten att ta över världen sovandes med muffins i mungipan och textraden "Eeey, sex lady" på hjärnan

På grund av föregående natts bristande sömn har den har dagen varit en ganska spännande sådan. Jag tror det ligger något i det där jag hörde om att sömnbrist och alkoholpåverkan ibland kan få lite liknande effekter. Bitvis har jag varit jättespeedad idag, vilket var lite spännande. På psykologin skakade mina händer på grund av senaste timmens koffeinintag. På lunchen var jag jättespeedad och var Six Directions med mina kompisar. Hemma fick jag huvudvärk. Nyss när jag skypade somnade jag till och har lyckats säga både det ena och det tredje för att huvudet inte hänger med.

Om det är till någon tröst hann jag i alla fall sminka mig länge imorse, så jag var snygg i skolan.
(En annan gång när ja var sorta skitsnygg. Katten var min balkavaljer.)

Nu ska jag och Sippi spela Pandemic 2 och ta över världen med hemska virus, samtidigt som vi är lite glada öer att vi båda komemr befinna oss i Örebro om en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar