onsdag 5 december 2012

Baby, it's cold outside

Här i Eskilstuna har vi något så roligt som snöstorm. Nu kommer säkert någon norrlänning och säger att uppe i norrland grillar de minsann i sådant här väder, men alla vi frusna söder om Uppsala tycker att det är snöstorm i alla fall. Jag har en kompis i Stockholm vars skola är stängd på grund av snökaos. Sådant händer bara i amerikanska filmer egentligen.

Jag har turen att inte ha skola ändå, eftersom vi har årskurs niodagar och självstudier. Något som är lite mindre tur är att jag samtidigt har influensa och ligger hemma och är sjuk. Nåväl, ju fler ursäkt för att slippa gå ut, desto bättre.

Jag är för snygg för att ni ska få en bild på mig idag. Istället får ni se en bild från när jag gick i nian för tre år sedan. Det där är nog ganska precis tre år sedan, jag, mamma och min syster var i London runt första advent då. För övrigt är skolan till vänster Daniel Radcliffes gamla och bron jag står på den dödsätarna förstör i sjätte filmen. Äkta fangirlmoment ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar