onsdag 3 oktober 2012

You make me feel like I'm living a fangirls nightmare

Lyssnade precis på den version av the Scientist som ska vara med i nästa avsnitt av Glee (I en parentes kan jag passa på och säga att jag älskar den låten och att det nog är bästa göra slut-låten ever). Det var jättefint och sådär, problemet är bara att jag tycker mig höra minst en person ur alla par, vilket gör den fangirlande Gleenörden inom mig alldeles förkrossad. Okej, avsnittet heter The Break Up, men alla. ALLA? Betyder det här att de ska göra slut på alla fina par? Förhoppningsvis inte, men ändå. Ärligt talat kan jag säga att jag faktiskt hoppas att de splittar både Rachel och Finn och Kurt och Blaine. Den första håller nog många med om, men come on people, Klaine är med precis lika övermycket som Finchel. Är det något par man ska prata om inte får vara med är det Tina och Mike, när de nu var ett par vill säga (varför fick inte de en stor sak av det? De hade varit tillsammans i två år ändå!) Hur som helst, tänker de sig att de ska bryta upp mellan  Santana och Brittney och Will och Emma också? JAG KOMMER DÖ!! Inte riktigt kanske, men ändå. One does simply not break up every couple!

Dock kan jag avsluta med att dö över den här också. Seriöst, jag är så kär i Darren Criss röst+aukustisk version av den där låten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar