onsdag 3 oktober 2012

Den fula vampyren och fluffisarna

Okej, efter att ha suttit och tittat på min gamla blogg i flera timmar har jag insett det här:
1. Jag borde inte få ha webbkamera efter alla fula bildr jag har tagit på mig själv genom åren.
2. Jag ska börja blogga igen. Aktivt. Nästan så aktivt som jag bloggade för sådär 1-2 år sedan. Jag älskar det ju egentligen, även om jag inser att typ hälften av inläggen makes no sense at all. De flesta innehåller bilder där jag gör fula miner och skriver om välta lyktstoplar, att mina katter ligger i handfatet eller liknande. Med andra ord är det inga mästerverk alls, men det spelar ingen roll. Nu ska jag blogga. Varje dag i en veckas tid nu ska jag skriva tre blogginlägg per dag, så borde jag vara inne i det sedan. Det handlar nog mest om att få rutin på det, för komma på oviktiga saker att skriva om är jag fenomenal på.

Nu skulle jag därför kunna skriva om att jag ska ge Vampire Diaries en andra chans och sitta i mitt rosa fluffegulltäcke med rosa hjärtan på innan jag somnar. Fint så det förslår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar