onsdag 3 oktober 2012

Angående min förkärlek för jul+min oförmåga att se vettig ut på bilder


Nu när jag kom hem på håltimmen/lunchen upptäckte jag att min kära moder hade köpt pepparkaksballerina, därför är jag allmänt överlycklig och julkänslig nu och har satt igång världens julorgie med julmusik och allt. Det är bara frågan när moderskeppet kommer ut och stoppar mig nu. Hittills har hon fått stoppa mig när jag skulle stoppa in de frysta pizzorna hon köpte (JAG ÄLSKAR MIN MAMMA EXTRA MYCKET NU <3) i ugnen, eftersom jag dels råkade dra ut flera meter långt bakplåtspapper i jakt på änden och så tyckte hon att jag hanterade ugnen fel. Det tyckte inte jag, men visst. Bara jag får mat så.

Dessutom ska jag vara en supergullig dotter bara för att jag får god mat och länka till mammas blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar