söndag 12 augusti 2012

The ice age is coming, the sun's zooming in

Jag råkade ha ett glas i golvet, så ungefär så här synd om mig är det just nu

Dessutom insåg jag nyss att om en vecka är det min sista sommarlovsdag, sedan börjar skolan. Ytterligare ett år. På sam på Eskil, vilket jag antagligen lär ångra ungefär tre miljarder gånger fram tills jag slutar, men et är nog det bästa alternativet av flera dåliga ändå. Jag kommer ju trots allt ha mina fina, söta, underbara gosingar att prata om det med. Plus att om ett år kommer jag att ha tagit studenten och beroende på om jag måste läsa på komvux på en gång eller inte så kanske jag är på väg till London. That's how I'm gonna roll this year, när allt känns för mycket ska jag tänka på London.

Nu tänke jag spela lite sims om ni ville veta. Dessutom är jag afjsljdflkdjlkfjsldkjflkdölfjdökslkjdlk-glad över det här

1 kommentar:

  1. Jag ser också framemot Sims 3 Season så galet mycket! :D Var stark i höst och vår, du klarar det! Kram

    SvaraRadera