måndag 13 augusti 2012

I wanna have beautiful, british babies

OS-slutcermonin på teve och jag sitter och tittar på The Five Year Engagement. Har för visso tittat lite grann och sett vissa småsaker, men nej, jag är allvarligt talat inte jätteintresserad av OS och har knappt sett något alls. Jag såg J.K. Rowling och Voldemort och jag är nöjd (om det inte visar sig att de har mer fina Harry Potterreferenser nu, men då tror jag att min kära familj skulle ropa på mig). Filmen är hur som helst bra, även om jag för typ en kvart sedan höll på att stänga av och gick för att borsta tänderna och sådär, vilket gjorde mig pigg. Är det normalt att bli pigg av att borsta tänderna? Hur som helst är filmen bra och ett plus är att det är ett par karaktärer med brittisk accent. Jag älskar brittiska! Allvarligt, jag i Storbrittanien kommer typ vara "Oh my god, you speak british, I wanna have your babies!" Så har det väl i och för sig redan varit de två gånger jag har varit i London lite, så fatta om jag skulle stanna där i något år. Jag kommer hem till Sverige med en drös ungar på släp typ.

För övrigt har jag min högt älskade Musse och Mimmitröja på mig just nu. Den är glittrig (även om det inte riktigt syns på bilden) och Disneyig och allmänt asbra typ. Plus att ni får äran att se lite av mitt inte alls speciellt välstädade rum (ja, just nu sitter jag på golvet och bloggar)

För övrigt behöver jag göra något åt min header. Person som är duktig på sådant, alternativt någon som kan ge mig photoshop så jag kan fixa själv sökes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar