måndag 7 maj 2012

It's almost bedtime and my eyes are screaming for some sleep

Okej, det här inlägget kan egentligen bara börja med en frågeställning till mig själv. Kära, lilla Rebecca, även känd som Rebbi med alla möjliga olika former på det, så som Rebbster och Rebbilina, du är väl medveten om att du är dålig på att slita dig från saker när du väl kommer in i något, i synnerhet om det är för att sova och du bestämmer dig för att starta upp en blogg, halv tolv en helt vanlig måndagskväll. Kändes det som en bra timing?

Nej, det gör det nog egentligen inte, men samtidigt är jag också en sådan person som inte väntar om jag blir peppd på att sätta igång med något. Mitt namn är alltså Rebbi höll jag på att skriva, men Rebecca ska det vara, jag är 18 år och bor i en liten yttepyttestad vid namn Eskilstuna som är känt för Kent och ett zoo som en gång i tiden hade vita tigrar. Jag har en vad andra kan anse som onormalt stor, men som jag anser som väldigt passionerad förkärlek till djur (då främst hästar och katter), att skriva, böcker (Harry Potter <3 ), musik, foto,  te, glass, Storbrittanien, Glee och lite smått och gott annat som kan få mig att ligga på golvet och pipa som en liten gris av lycka. I övrigt så säger jag mest read and find out, för nu är det meningen att det här lilla projektet ska hålla. Jag har blogghistoria på tre andra sidor. Den första är min första egna, riktiga blogg Rebbi-Bebbi-Boo, den andra är Svenska Hogwarts medlemsblogg och den tredje är Svart på vitt där jag och min kära vän Frey slänger upp små awesome inlägg ibland.


För övrigt ser jag ofta ut på ett ungefär sådär i vardagssituationer. Rätt glad alltså och med en tumme som sticker upp lite från ingenstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar