torsdag 17 maj 2012

Flickan som hela Norge älskar

Wihoo, en dag senare är jag ännu mer trött och förkyld och allmänt uschlig, så det här kommer bli en av de där underbara dagarna man tillbringar i sängen vid någon teveserie samtidigt som man ser att solen lyser där ute.  Det känns faktiskt hemskt att det inte ens regnar, då hade jag ju kunnat trösta mig med att jag slapp gå ut i alla fall. För övrigt så har jag namnsdag idag och eftersom Norges befolkning älskar mig så mycket så flaggar de för det. Jag har i och för sig hört rykten om att det är deras nationaldag idag, men jag tycker den förstnämnda förklaringen låter rätt awesome, så jag kör på den. Det är ju synd om mig som är sju, så något roligt måste jag ju få ha

Om det inte vore för att jag sitter i sängen i noppig tröja och med smutsigt hår så skulle jag kanske ta kort på mig själv nu, men det får bli en bild på en enhörning istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar