måndag 14 maj 2012

A final kiss goodbye

Jaha, där var sista avsnittet av Desperate Housewives slut. Det kan i och för sig vara för att jag är den där personen som för separationsångest över minsta lilla grej eller för att jag har en viss tendens för att fastna för saker, men det känns ju verkligen jättetråkigt, mycket värre än vad jag trodde det skulle bli. Nog för att jag bara har följt serien lite av och till i lite mer än ett år, men ändå. Nu kommer det inga mer avsnitt, utan alla har gått vidare, ridån har gått ner och applåderna haglar. Nog för att det inte är speciellt realistiskt att typ en halv gatas befolkningsmängd kolar av sådär bara inom tretton år eller vad det nu blir med åtta säsonger och ett hopp på fem år och ärligt talat började jag nästan fnissa lite i en scen där alla som dött stod uppradade för att det verkligen blev så tydligt hur överdrivet många det var, men samtidigt så är det väl det där överdrivet mycket spänning och dram som jag tycker om, så ja...


1 kommentar:

  1. Tjenamorsning korsning!

    Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Självklart vill du det, klicka på länken och anmäl dig vettja ;D : http://evvesliv.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment
    Kramizar Evve!

    SvaraRadera