fredag 11 maj 2012

Det går en flicka i aspelunden, jag har ett gulnat fotografi

Sådär glad ser jag ut när jag sitter i köket med Håkan Hellströms underbara musik ur högtalarna och planer på att snart måla naglarna och om en liten stund äta något och sedan sticka ner på stan.Där har vi alltså min plan för de närmaste timmarna. För övrigt är ja jättestolt över att jag lyckades ställa in så att tiden på bloggen är så att klockan går som den gör i den lilla stad jag bor och inte som om jag bodde mitt i Stilla Havet, vilket den tydligen var inställd på. Jag har ingen aning om hur det blev så, men antingen så kan det vara att jag helt ekelt inte är speciellt teknisk, trots att jag har läst en halv hundrapoängskurs i Webbdesign, att jag var trött och inte riktigt vet vad jag tryckte i att jag bor i för land (ärligt talat minns jag inte ens om jag fyllde i något land över huvudtaget, så man kanske inte ska göra bloggar precis innan läggdags när man är trött) eller så tror blogspot att jag är en sjöjungfru med en lägenhet i Stilla Havet helt enkelt. De två förstnämnda känns dock lite troligare, framför allt så är jag inte helt säker på hur det där med internetanslutning funkar under vattnet.

Bara för att jag känner att det här svamlet görs bäst med ett klipp med Håkan efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar